vineri, 15 mai 2009

Artmania 2009 -My dying Bride


~My dying Bride~

Hello again.Dupa ce m-am chinuit cateva zeci de minute sa atasez un slide blogului,nereusind, m-am gandit sa continui cu trupele pe care le vom vedea pe scena festivalului anul acesta.
A doua trupa, dupa Opeth, m-am decis sa fie My Dying Bride.Ar trebui sa incep cum o propozitie prin care sa sa va zic cat de mult inseamna pentru mine unele melodii care le apartin, dar in fine sa zicem ca am facut-o deja.Obisnuiessc sa-i caracterizez ca cei ce defindesc muzica ca o compozitie epica rafinata.
Am trecut prin multe stari ascultandu-i....Ca un mic istoric al trupei,M.D.B provenin din Anglia, fac parte din grupul celor trei mari nume care au dezvoltat si au dat o forma scenei Doom metal, alaturi de Paradise Lost si Anathema.(Ca o paranteza,in 2007 Paradise Lost mai lipseasu de pe scena festivalului sa fie meniul complet,cred ca se vindeau biletele mai ceva ca si painea calda,dar si pretul cred ca era pe masura.)
In 19 ani de activitate au scos pe piata 10 albume.Ceea ce m-a atras pe mine ascultandu-le muzica sunt influentele din muzica clasica,partile de pian si categoric vioara.Sunt trei dintre lucrurile care definesc gustul meu in materie de muzica.Toate acestea se impletesc uneori cu momente de furie "For Lies I Sire",care parca te scot in starea de melancolie care ti-o provoaca unele piese.
Cred,si sper ca nu ma insel,cunoscatorii trupei nu cred ca nu au meditat macar odata ascultand pe fundal "For my fallen angel",piesa ce o pot cataloga ca fiind preferata mea.Sau deasemnea "A kiss to remember".Bine sunt piese destul de depresive,dar au si ele rolul rol in anumite momente.
Nu am mai prezentat albumele,sau diferite piese,banuiesc ca sunt o trupa destul de cunoscuta.
Acum ar trebui sa postez si o piesa,m-am tot gandit care sa o aleg.
Si nu am gasit decat slide asta sau ceva videoclip facut,in fine ascultati doar piesa.Au cantat-o in 2007 sper sa o cante din nou:D.
Urmatoarea postare va fi o surpriza,pentru ca am sa intrerup seria de trupe care vor venii la Artmania si am sa postez ceva mult mai special.
Have funn!

0 Comments:

Post a Comment